sjukvard

Jag ar sa himla arg/irriterad!
Idag hade vi tid hos Amandas doktor for att fa recept pa D-vitamin och da tankte jag att jag kan vaga/mata henne samtdigt. Sa lakaren gav mig receptet sen fick jag vanta 30 min tills kvinnan som har hand om vagning/matning /sprutos osv. Och sa nar hon kommer sa frgade hon oss om vi hade varit hos doktorn och da sa vi ja sen fragade hon om vi hade tid hos henne da sa jag nej men att jag skulle vilja vaga och mata Amanda vilket hon da fragade hur manga manader amanda ar och jag sa 10manader.
Da sa hon, men kom hon inte hit pa 9manaderskontrollen? jo det gjorde hon men jag skulle vilja vaga henne denna manaden ocksa om det ar ok?
 Nejnej hon ser bra ut och man kommer bara nar det ar kontroll!, Annars skulle alla komma hit for vagning och matning!

Alltsa det fanns ingen i vantsalen, bara vi och vi fick vanta i en halv timma for att hon skulle dricka kaffe, och nar hon kommer far vi inte vaga amanda? helt sjukt vad gor det henne liksom? det tar max. 2 minuter och vantsalen var tom sa hon hade ju inget att gora, och dessutom betalar vi sjukvard varje manad sa egentligen har jag rattighet till att dom ska vaga och mata Amanda!

Men nu far jag ga till Apoteket for att vaga henne! Mäta kan jag ju gora har!

Kontrollerna har gors vid:
15 dagar
1manad
2manader
4manader
6manader
9manader
12manader
15manader
18manader
2ar

Spanien slutar aldrig att forvana mig!!!

Kommentarer
Postat av: karin

Nääää men fy fan! Vilken satkärring!



2010-11-25 @ 20:22:19
URL: http://keyeff.blogg.se/
Postat av: karin

Ja, det är sant ;) man får julpynta när man känner fört, speciellt när det är så mkt snö ;) trist att du inte riktigt kan få in den klassiska julkänslan..



Det lutar åt att vi åker den 17/1 och stannar en vecka :) Puerto del Carmen kommer vi bo i. Är det långt från flygplatsen?



<3

2010-11-25 @ 20:32:46
URL: http://keyeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0