sondag

Idag ar det ingen vanlig dag for idag ar det Emelies fodelsedag :)

Igar var Martin & jag pa bio med vanessa och rickard vi sag Jackass 3D den var helt ok inte speciellt min smak av film om jag fick valja men barnen ville ju se den sa den fick det bli!
Det var ocksa forsta gangen vi lamnade "bort" Amanda efter nastan 10manader, men jag var lugn och saker pa att hon hade det toppen bra hemma hos sin mormor sa jag kunde njuta av filmen lite hehe.
Innan bion borjade shoppade jag en liten svart vaska, en blus och en kofta :) kan inte minnas sist jag kopte nagot till mig!

Idag kommer Xenia och Yeray pa besok senare sa jag ska stada upp lite har hemma!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter mysigt :) Älskar stämningen på bio, så även om inte filmen är en tiopoängare så har man iaf fått ut något av besöket =)



härligt att det kändes bra att "lämna bort" Amanda en stund :)



<3

2010-11-14 @ 12:38:24
Postat av: birgitta larsson

klart att du kan va lugn hon ar ju med mormor

2010-11-14 @ 21:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0