vart var rocky?

Imorse ringde emelie och skramde livet ur mig!
Vi lag och sov sa ringde mobilen och jag gick upp for att svara men hann inte sa jag kolla vem det var, Emelie!
Jag ringde upp henne och hon fragade om Rocky var med oss eftersom abraham hade sett en valdigt liknande rocky vid brod butiken runt hornet!!
Jag gick snabbt ut pa varan balkong och ropade pa honom men han kom inte springades som vanligt sa jag vart helt chockad och sprang in till martin for att beratta!
Rocky varan alskade hund hade alltsa hoppat ner fran balkongen till gatan det ar val en 3-4 meters hojd :O Jag vart sa nervos, tank om nat hant? tank om nan kort pa honom, tank om...
Martin tog bilen och borjade leta efter honom! jag stod vid balkongen och tittade hela tiden om jag sag honom.
En granne kom och jag fragade om han sett Rocky men icke, efter ungefar en timma gick grannens son ut till deras bil och sag Rocky springa vid gatan, sa jag sprang ner fort som attans och ropade pa vovven nar han sag mig skonk han ihop och kom kravlandes mot mig, eftersom han vet att han gjort fel!
Jag vart sa glad att inget hant honom men samtidigt arg for det han gjorde.

Under tiden jag stod pa balkongen flog tusen tankar i huvudet pa mig. Gillar han inte oss? har vi inte lekt tillrackligt med honom? Ar han svartsjuk pa amanda? vill han inte bo med oss? jag vart valdigt ledsen men nar jag sag honom sa forsvann alla tankar!

Rocky ar varan lilla bebis ocksa, vi har ju faktist haft honom sedan han var 3 veckor gammal. Och han har sitt medel stora hus pa balkongen och jag menar balkongen ar inte liten och han fryser ju inte  heller med hans 3 filtar och dessutom blir det inte sa kallt har for att sova ute han har ju sin pals ocksa!
Hadan efter sa far han bo inne, tank om han bryter benet eller nat nasta gang! usch vill inte ens tanka tanken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0