Grattis alskade mor

Idag ar det en speciell dag, Min mammas fodelsedag!
Du betyder sa mycket for mig, tack for allt du gjort & for att du alltid finns dar! Jag alskar dig mamma for mig ar du den basta pa jorden!

Vi tog en tripp hem till mamma imorse for en fika det var trevligt men vi var tvungna att aka vid 13, for dum som jag ar glomde jag Amandas napp hemma och jag som alltid brukar ha 1 eller 2 reserv nappar i vaskan men icke det fanns ingen sa Amanda vart sur och ville inte sova alls. Da bestamde vi oss for att aka hem, i bilen som alltid sa somnade hon, varan skatt!

Pa tal om bil, sa har jag tankt mig att borja pa korskolan IGEN for tredje gangen, vill ha korkort innan jag borjar jobba igen och nu ar val tiden inne..

Kommentarer
Postat av: birgitta larsson

tack alskling jag alskar dig

2010-10-08 @ 23:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0