jobba eller inte!

Idag ringde emelie och fragade om jag vill borja jobba!
Hon jobbar pa Texas ranch och dom behover en person till entrén.
Jag vet inte om jag ska borja jobba eller inte, vill vara med amanda & martin, och jag har a-kassa till juli 2011 men om jag inte hittar nagot jobb innan juli blir jag utan jobb OCH a-kassa! Vi kan verkligen inte leva pa en lon det gar inte.
Jag ska ha mote med dom denna vecka tror jag och ga igenom allt. Far se om jag gillar kontraktet,lon osv.
Ska isf jobba mandag-lordag fran 09.00-17.00

Vad tycker ni ?

Kommentarer
Postat av: Ullis

Klart du ska jobba, jobb kommer inte på posten direkt. :)

Förstår att du vill vara hemma med Amanda, men det har du ju snart varit ett år, och som du säger, ni kan inte leva på en lön.



Testa på, du kanske stormtrivs!



ta hand om dig, saknar dig massor <3

2010-09-22 @ 20:07:31
URL: http://pixlers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0