varmt!

Idag vi 20 tiden hade vi 28 grader varmt! Och det ar fortfarande samma temperatur typ, det ar helt kvavt kanns som om vi ar i en bastu hela tiden!
Nu har lillan druckit sin kvallsvalling och ligger i spjalsangen och forsoker somna :) Jag och martin har gjort lite popcorn och nu ska vi kolla pa ett tv program som gar pa fredagar som vi har fastnat for bada tva!

Idag var vi ocksa pa sjukhuset och kollade upp mitt fodelsemarke som jag har pa armen eftersom jag tycker den vaxt lite, men det var ingen fara sa lakaren!

Ha en toppen helg!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Audibilen är köpt i en riktig bilaffär, söderbergs, där man köper audibilar.



hoppas allt är bra.

kram

2010-09-25 @ 12:22:42
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0