15 manader

Idag blev varan princessa hela 15 manader snart 1,5 ar tiden gar sa himla fort! Men vi njuter utav varje sekund vi ar med henne! Jag far lite angest nu nar jag ska borja jobba eftersom jag vill tillbringa sommaren med henne&martin, hitta pa massa harligt! Men jag slutar ju anda vid 16 ena veckan och borjar 16 andra veckan sa jag hinner ju med lite iaf. Amanda kommer ha det bra med Martin ocksa!
Igar satte jag upp en liten tofs i Amandas har, hon vart sa SOT!

Idag har vi inte gjort sa mycket Amanda fick en Hello Kitty boll som hon sparkar runt pa hela tiden. Eftermiddagen spenderade vi hemma hos mamma och i parken med morbror Rickard. Jag alskar se henne springa omkring i lekparken,gunga osv. man marker hur stor hon verkligen ar (aven om hon var minst av alla barn i parken) hon har en vilja utav stal, man far inte hjalpa till hon kan sjalv, lilla stumpan!

Ang. mitt nya jobb!
Dom haller pa att fixa for fullt med nya lokalen och allt gud vet vad! Jag pratade med Carla idag och hon sa att hon ringer mig for att borja jobba antingen torsdag eller fredag, jag langtar pa natt satt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0