Alla hjartans dag !

Idag ar det alla hjartans dag och jag tycker det ar lite overskattat visst ar det mysigt med en speciell karleksdag men jag tycker man ska vara karleksfull aret om ;)
Har hemma kor vi med lite uppskattade detaljer istallet for en massa presenter!

Imorse tog jag vagnen och Amanda med mig ut pa en liten promenad vi gick forbi korskolan sa nu har jag skrivit in mig dar & betalt!  tredje gangen gillt, eller?

Vi har precis atit mat korvstroganoff med ris det var gott!

Om ett tag ska jag mota upp Emelie for att aka till stan och leta efter nagra bra gaskor till Amanda!

Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: KARIN

Lycka till med körningen baby :D Du fixar detta!!!!!!



Mm, är man själv uppvuxen med syskon så vill man ju gärna att ens barn också ska göra det :)

Låter stressigt med jobbsituationen :/ Hoppas det löser sig så ni slipper leva på en lön!



Med mig är det bra! Jobbar inte så mycket för det är lågsäsong men så fort våren kommer så vänder det :) Pluggar lite distanskurser (marknadsföring, personaladministration för tillfället) och det går SKITBRA! :D Går fint med fredrik och vi har fortf distans.



Saknar dig! PUSS!

2011-02-15 @ 08:40:02
URL: http://keyeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0