Badanka

hej hopp!
Vi badade Amanda innan hon skulle fa sin kvallsvalling och som vanligt alskar hon att bada!
Men herregud vilket liv det blev nar vi skulle ta ur henne, vi lat henne bada en liten stund till men sen nar vi tog upp henne igen sa vart det varldens skriiiik pa henne! gud vilka toner hon kan ta ibland haha stackars grannar ;)
Jag fick inte torka henne med handduken heller hon bara sparkades med benen lilla stumpan!

Bra att hon gillar att bada iaf. for i sommar blir det att aka till stranden ofta, jag langtar sa himla mycket tills det ska bli lite varmare (tro nu inte att det ar "kallt" men ca. 25 grader om dagen ar for kallt for oss) sa vi kan gora sma utflykter plus att hon ar lite storre i sommar ocksa, for jag ar sa nojjig med massa sma saker! En sak varfor jag foredrar pool ar just for all sand pa stranden haha det ar lite jobbigt ibland, att ha sand precis overallt..
Fast det ar skont att veta att playan finns dar och att man kan ga dit nar man vill.

Nu ska vi se pa film
God natt



Kommentarer
Postat av: Karin

Åh nu blev jag jävligt avundssjuk! :P Vill med bo på varmare breddgrader!

2011-03-01 @ 10:18:01
URL: http://keyeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0