Torsdag!

Idag har jag varit pa korskolan efter det akte jag en svang och handlade lite med min svagerska.
Val hemma sa borjade jag med maten det vart kottfarssas och makaroner vilket Amanda tyckte mycket om till efterett fick hon ata lite banan yogurt :)


Amanda, Martin och jag var ivag en svang forut pa jakt efter ett par skor till Amanda (har inte lyckats hitta nagra bra /fina) Och vi hittade ett par Nike skor till henne som hon kan ha nu i borjan eftersom hon precis tagit typ 2, 3 steg nan enstaka gang. Och forut idag tog hon ca. 10 steg om inte mer nar hon och jag lekte!!!! Helt otroligt sott jag holl pa att do av lycka nar jag sag henne ga!! Varan lilla tjejja som har blivit sa stor :)
Har ar en bild pa skorna (kopte egentligen ett par skor till men dom va lite tajta sa ska byta till en strl storre)

Kommentarer
Postat av: Karin

Så himla söt hon är :D



Och skorna är jättefina! Vilken storlek har hon nu? Och tänk på att skorna absolut inte ska vara mer än 1 cm för stora nu när hon är i början av lära-sig-gå-fasen :) För stora gör det bara klumpigt och svårt att ta sig fram ;)



Planerat in någon sverigeresa förresten :) ? <3

2011-02-24 @ 19:58:40
URL: http://keyeff.blogg.se/
Postat av: birgitta larsson

fina dom ar men lite laga vid vristen de skulle varit lite hogre

2011-02-24 @ 23:33:10
Postat av: jessica

Mamma jag vet att dom ar lite laga, darfor kopte jag ett par andra ocksa som var lite hogre :)

2011-02-25 @ 19:32:49
URL: http://pessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0