3/1-11

Idag borjade dagen redan vid 8 vilket ar lite tidigt for mig eftersom lilla flickan oftast vaknar runt 9 men det gor inget! Hon at sin morgongrot och lekte med alla sina julklappar/leksaker pa golvet en stund sen vart hon lite grinig sa jag la ner henne i hennes sang och se dar, hon somnade :)
Jag kom precis innan for dorren nu efter en promenad med vovven! Och dom sussar fortfarande inne i sovrummet! Funderar pa om jag ska vacka martin snart hihi.

Idag ar det min alskade mormors fodelsedag, tur att mamma ar i sverige sa hon kan halsa pa henne :)

Nu ar det bara 11 dagar kvar tills min farmor & farfar kommer hit, gud vad jag langtar!
Och endast 16 dagar kvar till Amandas 1 ars dag!!!!!! tiden gar alldeles for fort varan lilla bebis blir ett helt ar!

Nyars bilder kommer nar jag fatt min pendrive fran min kusin som har alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0