besok

Okej det va typ 100 ar sen jag skrev nat har!
Vi har haft fullt upp helt enkelt, vi har renoverat varat vardags rum(malat hela huset fixat med nya lampor typ overallt osv.) som nu ar helt vitt  istallet for svart/tra farg.
Och vi har planerat lite for min farmor & fafars ankomst dom kommer imorrn jippie och Amandas ETT ARS kalas kan inte fatta att hon blir ett helt ar, vart har tiden tagit vagen ??
Hon gar inte annu men snaaart sa! Hon har aven en vilja av stal (undrar vart den kommer ifran hihi)


sahar sag det ut forut !! (har aldrig gillat tra fargen antligen ar den borta)

Far se om jag blir lite battre pa att uppdatera, men jag har som sagt varit saaa busy!

Kommentarer
Postat av: Karin

Kul med renovering! :D Ta ett "efter-kort" också! Nyfiken ju! <3

2011-01-14 @ 11:05:15
URL: http://keyeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0