sommar

Jag har suttit och kollat pa resor till sverige i augusti, jag tror nog vi (jag och amanda) kommer aka till sverige da. Hoppas jag kan halla mig tills dess for som jag kanner just nu sa kan jag likabra ta flyget om en timma och sjukskriva mig en vecka haha det skulle vara skont!!
Allt ar bra annars forutom sverige hemlangtan. Det rullar pa som vanligt och Amanda blir allt storre, tiden gar sa himla fort! Igar nar hon fick vallingen och somnade lag vi och tittade pa henne, hon har blivit sa stor varan bebis, underbara flicka!


Kommentarer
Postat av: karin

Komsi komsi!

2011-06-09 @ 20:17:22
URL: http://keyeff.blogg.se/
Postat av: Nadal

Ah, komsi komsi!

2011-06-11 @ 04:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0