25/3 lanzarote

Jahopp da har vi varit har i nastan 2 veckor (pa fredag) och tiden har bara sprungit ivag!!
Vi har haft det jatte trevligt med dom vi traffat och jag hoppas det inte tar allt for lang tid innan vi ses nasta gang igen!
Tycker det ar trakigt att vissa inte brydde sig lika mycket som andra om att ses! Vi ar ju anda inte har i sverige sa himla ofta sa jag tycker att man ska ta sig liiite tid for att traffa oss (om vi ar viktiga nog).

Ja ja, fick mig iaf lite shopping pa H&M,nytt pass, got mat, presenter (tack), traffa harliga manniskor som betyder!!
Martin fick aven se/rora snon for forsta gangen i hans liv och det var en stor upplevelse i hans liv aven fast han vart lite sur nar han blev blot om fossingarna haha stackarn! Vi har aven akt pulka med mina brorsor det var inte precis igar man gjorde det!!


hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Karin

Ni är viktiga <3

2011-03-23 @ 20:20:43
URL: http://keyeff.blogg.se/
Postat av: birgitta larsson

det var lika dant nar vi var dar

2011-03-24 @ 10:49:03
Postat av: ullis

Saknar er redan!

Drömde om er inatt, att ni kom tillbaka för att ta en spontan fika <3

2011-03-26 @ 12:02:27
Postat av: Stephanie

Hej mitt hhjärta! Jaa jag orkar inte ed alla människor där så har avkativerad den.. Förlåt att vi inte hans ses hjärtat! MEn jag pluggar körkort nästan varje dag så det blev inte av bara. Hoppas du inte är arg på mig. Daniel och jag ska till Teneriffa den 5/4-12/4 och vi har faktiskt funderat på att hälsa på er, men vill inte lova något för det beror helt på var båtarna och sånt kostar. Saknar dig iaf ska du veta <3 PUSSSS

2011-03-28 @ 19:32:34
URL: http://stephanieathanasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0