?

Dagen har hemma borjade redan vid 8.30 nar telefonen ringde och jag verkligen orkade inte ga och svara!
Martin har jobbat igar och idag han ska aven jobba imorrn. Det blir lite sma tomt utan honom men aven lite skont att sakna honom pa natt satt :)
Amanda har blivit lite mer jobbig an vanligt, hon kan inte vara ensam en sekund hon gnaller mest hela tiden! Jag hoppas denna fas gar over snart sa vi far tillbaka varan glada lilla tjej :)
Om ett litet tag ska lillfisen fa sig ett bad maste bara fixa till lite har hemma.

har kommer lite bilder fran sverige:



Kommentarer
Postat av: emily

Hej!

Vad roligt att du ville svara på frågorna på min blogg :) Ser att du bodde i HagebY? Gjorde jag med :) kram

2011-04-03 @ 07:50:17
URL: http://agressia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0