Mandag

I helgen har jag varit med slakten, det var trevligt att se dom igen!
Nu ar man nastan helt full bokad tills vi ska aka hem.
Idag var vi och at hemma hos mormor det blev pomme, kott och sas! det var gott.
Funderar pa om jag ska knalla bort till HC om ett tag och shoppa lite, hoppas jag kan lura med martin jag vill ju inte ga ensam ;)

Jag tycker vadret har varit sadar, ganska kallt! trodde det skulle vara varmare eftersom man sett att folk gar med skinnjacka oh lite lattkladda. Jag gar inte utanfor dorren utan tjock jacka det ar kallt!! Martin som aldrig sett sno i hans liv tyker ju detta ar en stor upplevelse! Det forsta han sa nar han gjorde en snoboll var; Det ar ju som is!
Idag fick jag mig ett gott skratt nar han akte pulka ner for backen i vrinneviskogen, tur att vi fanga det pa film haha!

vi far se nar vi hors nasta gang!
(far se om jag hittar en sladd sa jag kan slanga upp nagra bilder )

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack för igår hjärtat!

2011-03-21 @ 20:26:36
URL: http://keyeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0