Calle Real

Hej
Igar gick jag till stan med emelie pa kvallen jag var pa jakt efter ett par fina stovlar till lillan men hittade inga som foll mig i smaken. Men daremot hittade jag ett par jatte fina bruna boots till mig pa Zara men sjalvklart sa var de endast 1 par 39or kvar och dom var lite forstorda sa jag kopte dom inte (men la undan dom). Kopte aven en present till Emelie eftersom hon fyller ar snart! Vi ska fira henne och vanessa imorrn.

Idag akte Martin, Amanda och jag ner till stan for han skulle kopa en bok och jag lamna tillbaka ett par byxor. Vi passade aven pa att ga in pa Zara och dar stog det ett par sota sma beiga stovlar till lillan vi kopte dom och jag kollade lite till pa de flackiga bootsen men bestamde mig att jag inte skulle kopa dom.  Hoppas de finns i andra Zara i puerto del carmen!

Emelie har kopt flygbiljetten nu hon aker till Sverige den 16 December.

Vi hors !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0