update ?

som sagt jag ar valdigt seg med bloggandet. har aldrig riktigt gillat att skriva ar inne pa facebook oftare.

Idag har inte hant sa mycket jag jobbade 10-15.30 efter det kom martin och hamtade mig o vi akte hem till mamma dar vi at middag. Jag och mamma satt ute i tradgarden och solade lite, vi planterade aven lite blommor som hon hade i tradgarden i krukor som jag tog hem :)
Nu ar vi hemma och Amanda sover, martin spelar ps3 & jag sitter vid datan haha vilka nordar ;)
Nae men nu ska jag ta tag i disken och sen ut med och ga en runda med Rocky.
Allt annat ar som vanligt jag jobbar (tills mitt kontrakt tar slut 24/7) efter det ska jag satsa pa korkortet. Martin fick jobb som ambulansforare och lillan har borjat pa dagis!!

far se nar jag skriver nasta gang ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0