spaark!

Alltsa nu borjar det bli lite jobbigt med alla sparkar och inte nog med det gor det sa ont nar hon sparkar till i revbenen!! Hon maste ha samma humör som sin storasyster.
Idag ska jag ga pa en amningskurs, syrran tyckte dom var jatte bra nar hon var gravid sa hon tyckte jag borde ga pa den! Det betyder att Amanda far spendera lite tid med min farmor :) det kommer sakert ga toppen bra aven fast Amanda har blivit ratt sa mammig pa senaste tiden!
Igar var vadret helt underbart! Vi gick en promenad till folkparken och dar traffades vi med emelie och Dianela, Hon fick premiargunga det gillades av lillan! Efter nagra timmars lek begav vi oss hemmat igen jag var helt slut i ryggen efter allt gaende och foglossningen gor det inte lattare!

Vi saknar martin valdigt mycket nu men det ar en ca. 55dagar kvar tills han och Vanessa kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0