Var vader

Guud sa harligt vader det ar ute, vi var ute och lekte ett bra tag i parken och nu har vi precis atit lite mat och Amanda kollar pa Barnprogram.
I lördags var Emelie, barnen och jag pa kolmardens djurpark och Amanda hade det jatte skoj. Jag daremot aker nog aldrig mer dit nar det ar sno kvar iof. ar ju jag gravid och det var lite jobbigt med alla dessa backar men sno/is gjorde det inte battre och en jobbig jacka, nae dit ska man aka nar det ar var/sommar!

Igar var jag och gjorde ultraljud och det ar lika harligt varje gang man far se lilla pyret i magen. vilken kansla! Amanda fick ocksa se lillasyster det var nog inte lika uppskattande for hennes del att behova sitta still hehe. Resten av dagen spenderades i tvattstugan passade pa nar jag inte hade natt att gora. Men vi fick rent handdukar sangklader och smutsklader.

Nu ar det 69 dagar kvar tills Martin kommer, vi langtar saaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0