snöö!!

Jaa vad ska man saga, snon bara vraker ner har gjort det hela dagen vilket ar trakigt! Hade ju varit battre om snon var pa vag bort och varen pa ingang sa jag slipper ha pa mig min tajta vinterjacka!
Idag var vi och handlade lite mat med min mormor sen gjorde vi lunch ihop och nu har hon precis akt ivag.
Igar var jag pa bm besok och dar togs lite blodprov, lyssnade pa bebis hjarta 149slag/min lat sa fint som vanligt. Mitt blodtryck var bra aven det. Om 2 veckor ar det dags for ultraljud och sen efter ytterligare nagra dagar bm besok igen :)
Idag ar det Amandas kusins fodelsedag och aven farsdag i spanien.
Nu i helgen ska vi fira lilla Dianela som blir hela 1 ar!!!

hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0