Forberedelser

Nu har jag tvattat alla bebisklader och forberett BB vaskan men inte packat den annu. Igar kopte jag dom forsta sma blojorna! tank att dom verkligen kan ha dom och att de aven blir lite stora :)

Igar firade Martin och jag sju ar tillsammans! sa underbart att ha en san fin manniska i mitt liv och att han ar pappan till vara barn <3 Synd att vi inte kunde vara tillsammans bara, men det far vi fira sen nar han kommer och vi blir en familj pa fyra.

Dagen igar spenderades pa stan med farmor sen akte vi hem framat fem tiden och lillebror Dennis kom pa besok.
Vi gick och la oss tidigt for vi var saaa trotta. Jag maste upp vid 3 tiden varje natt for att ga pa toa vilket ar saaa jobbigt for jag behover sova!! Men det gar inte sa bra att halla sig precis.
Snart ar hon ute har med oss lilla bebis :)
Langtar till nasta BM besok vilket ar den 21/5 kanns som evigheter dit.

Nasta vecka pa fredag kommer aven Emelie och dom hem och det betyder att vi flyttar tillbaka till mormor. Det har varit sa otroligt skont med att bo bara skrallan och jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0